duminică, 6 noiembrie 2011

Filă de jurnal.

                                                                                                                     6 noiembrie 2011.
                                                                                                              ora:19:01

Dragă jurnalule,

Sunt absolut sătulă de nenorociţii ce reuşesc să se strecoare în inima mea.
Astăzi , 6 noiembrie s-a terminat întreaga aventură cu M. .
M-am săturat de întrebările stupide :"de ce v-aţi despărţit?" , pur şi simplu unii oamenii nu înţeleg că am nevoie de un timp să îmi revin.
Da, am inima frântă şi vreau să mă liniştesc . Asta este natura mea umană şi asta îmi este soarta ...să mă îndrăgostesc , să pun suflet, să iubesc.
Poate e mult mai bine aşa.
A fost frumos tot ce a fost.
Îţi aminteşti?
Era luni, 10 octombrie, seară..şi am ieşit afară. Am dat de tine.
O sticlă de şampanie băută în doi şi-apoi aruncată.
tu ai zis că cioburile aduc fericirea. Oare aşa este?
Am făcut o poză şi apoi m-ai sărutat. A fost o greşeală sau poate nu.
Poate ţie îţi este uşor să spui că : te duci acasă şi mă uiţi.
Am nevoie de timp, înţelege dracului odată.
Promit să rămân aceeaşi Maria.
Promite-mi că rămâi acelaşi M. şi că nu vei schimba nimic.
Astăzi 6 noiembrie cioburile noastre s-au reunit, şi sticla de şampanie s-a reîntregit.
Joi, 10 noimbrie voi sărbători singură.


I can-t find my words.
Ţin la tine şi plâng, dar voi fi bine!
                                                                                       Semnat,
                                                                                                     Maria.

P.S: Am căzut din lac în puţ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu