marți, 1 noiembrie 2011

Proces verbal

În urma unei dispute a doi soţi, aceştia au hotărât să îşi rezoleve problema într-un proces.
Protagoniştii acestui dezastru sentimental:
Judecător: Primatul Sentimentului şi Tehnica Versosimilităţii;
Avocaţi: (au luat o pauză de masă)
Vinovat: M.Ş. sau "liniuţă punct puză lipsă"
Victimă: Marrie


                                                    Proces în curs de desfăşurare


M.Ş.: Ţeapă! nici mâine şi niciodată de acum încolo nu ai să mă săruţi!
Data: 01.nov.2011
Semnat:
Ş.M.
                                  Muahahahahaa!Sâc!Sâc!
                                                 Şi nu glumesc!
                                           Deloc!
                                         Răul din mine nu te lasă!


Marrie: Atunci vei privi cum mori!
M.Ş. : Sunt prea tânăr seneorita!
Marrie: Răul tău mă face să te vreau şi mai mult ! Mort!
M.Ş.: Iar spre dezamăgirea ta Duduie nu se va întâmpla!
Marrie: Marrie Nicoletthe is in a relationship with Ş.M.,ceea ce rezultă că eşti al meu ,dragă pisoiaş şi promit de bunăvoie şi nesilită de nimeni să-ţi rup toate lăbuţele!
Toate am zis!
M.Ş: Bla!Bla!Bla! nu mă interesează ce ai scris tu acolo pentru că până la urmă tot fac ceea şi numai ceea ce vreau eu!
Marrie: Al dracului măi Ş!
Mă faci să râd!
Uite ce e...îmi placi chiar foarte mult şi simt multe pentru tine.Sunt dispusă să fac şi compromisul acesta de a nu te săruta, pentru că desigur nu vreau eu..şi aceasta doar pentru că ţin la tine!
M.Ş.: Ţi se zice cumva Agatha Christie??
Marrie : Da, cred...E foarte bună şi e una din preferatele mele...
Plus de aceasta ţi-am zis: Chiar de tu nu simţi nimic ,eu simt!
M.Ş.:Atât îţi zic : Şantaj Emoţional e aceasta!
Marrie: Nu! Când sunt în prezenţa ta mi-e bine şi îmi este teamă .Mă gândesc că am jurat că nu mă mai voi îndrăgosti şi se întâmplă exact invers Puţifer ce eşti!



Pauzăăăăăă, iar discuţia deviază..Marrie întreabă "mergi cu mine să îi iau un trandafir mamei?" fapt ce îl avantajează pe Ş. să ocolească subiectul anterior.


M.Ş.:Da, merg!
Marrie: Nu este obligatoriu să-mi spui pentru că ştiu că tremuri şi îţi este teamă!
M.Ş.:Nu îmi este teamă ! poate mi-a fost ,dar a trecut! I can-t find my words! P.S.:Frumos ce ai zis ,sincer!


Procesul a fost întrerupt, dar va continua data viitoare.





P.S.: Mulţumesc pentru apreciere.Chiar îmi placi. Spune-mi, tu, mă placi?

Exact după ce am terminat postarea a sunat telefonul şi am auzit :"Maria te iubesc!"
 Al doilea sau al treilea P.S: Cel mai ciudat lucru, s-a întâmplat!

A fost doar o glumă sau poate nu!.......

Un comentariu: