miercuri, 5 ianuarie 2011

MAI MULT C’UN PIC

Cand spui ca te-ai suparat
As intreba  „ de ce?”
Nu mai are niciun rost raspunsul explicat-
Cand tu asa vei fi...mereu.

Tac si nu spun nimic
Simt gustul singuratatii...
Mai am de’asteptat mai mult c’un pic
Pana cand izvorul va seca de lacrimi.

Si incepea se prelinge
Cate una, cate doua
Incep a plange parca ninge
Si ma-ntreb:”cat o sa mai ploua?”

Dar  intr-o zi....
Sper ca vei veni
Sa-mi spui ca ma iubesti;
Si ca numai pleci.
Sa ma saruti suav
Pe albu-mi obraz...
Dar se pare ca n-ai vrut sa mai stai
Incet, incet te-ndepartai...

Un tipat mut imi inunda mintea,
E tipatul de durere al inimii mele...
Se pare ca n-ai foat decat o moarte-
Ce m-ai  otravit...pe la spate;

Cu o privire falsa m-ai amagit
Cu doua calde m-ai imblanzit,
Dar nu-ntelegi c-am inceput a te iubi!
Si tot mai mult a te-ndragi!

Mi-ai   spus  de’atatea ori  ca ma iubesti
Incat am ajuns sa cred ca ma pacalesti...
Si ca sa termini ce s-a-ntamplat
Inima-n  bezne nepatrunse mi-ai lasat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu