miercuri, 5 ianuarie 2011

obsesie[B] si iluzii indraznete.


Nu pot sa te uit...
Te iubesc
...dar nu-i doar atat-
Te doresc...
Devii pe zi ce trece
O obsesie din ce in ce mai rece....
               ...ciudat....iluziile indraznesc  sa ma provoace....
De-ai vrea dimineata sa ma trezesti
Ziua sa-mi spui ca ma iubesti
Seara ca ma doresti-
Cand ma trezesc sa ma trezesc  cu gustul buzelor tale
Cand ma culc cu ele s-adorm
Sa ma iei in brate,
Sa ma mangai pe sanii albi rotunjori-
Sa-mi aduci rosu-rosii bujori...
                  ......intr-o  obsesie absurta  intru imediat!...
Inima-i ranita  se zbate  intre... o viata trista
                                             ....si-o moarte si mai trista...
Chipu-mi inocent se pare ca nu te’atrage
Am ajuns la al rabdarilor cap
Ma privesti  apasator si-mi spui:”te plac”
Ma faci sa rad....
Ce nu poti intelege...ca pentru mine  nu-i deajuns!!!
M-am saturat de  plans....
Ultima picatura a sperantei...a fost asimilata de o balta de sange,
Iubirea...otrava dulce ce-mi circula prin sange
A fost ingropata intr-un cimitir al uitarii...
Si acei ochi caprui...in cutia durerii....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu