miercuri, 26 octombrie 2011

Let me be your hero...

Azi depun jurământul final
Inima se destramă în frânturi de realitate
Tu ai fost eroul ce a asamblat-o la loc.
Când îţi corentezi buzele , tremuri.
Tremuri pentru că ai nevoie de o nouă inimă.
Ţine-mă în braţe pentru ultima dată şi te voi lăsa să pleci.
Sărută-mă pentru ultima dată şi te vei întoarce pentru că eu trebuie să fiu eroul tău-
Chiar de vrei,chiar de nu vrei...
Inimile noastre îşi vor da mâna-
şi pe lumea cealaltă.
Din lipsă de spaţiu sau...din
iubire, poate :-j.
A iubi egal tăiat a îndrăgosti.
Îndrăgostit eşti azi.
Iubeşti pentru o viaţă.
-------------------
Eu pot fi eroul tău
şi atunci când te va izbi maşina.
Voi lua cuţitu-n mână
şi-ţi voi străpunge inima.
Şi sufletul ţi-l voi elibera.
Si-tunci el va intra ,
în cel mai mizerabil lăcaş.
In my heart.
-------------------
Când plângi , vin-o să dansăm în ploaie.
şi-aduţi aminte ultimul pahar de vin roşu, băut în doi.
plus ultima ţigară fumată în trei: Eu,Tu şi Teama.
te pot omorî , dar mi-e teamă că nu va mai avea cine să-mi spună
"Marrieeeee".



Nu e nimic concret.
Timpul le decide pe toate în acest caz.
Observ că a început deja să decidă.

I want  to be your hero tonight and forever... 





Marrie.
For: M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu