duminică, 23 octombrie 2011

Stopping!

Stop!
Încetează să te mai joci cu mintea-mi fragilă şi încă cudă.
Opreşte-te!
Azi mi-ai dat să sorb ultima picătură de sânge.
Pur şi simplu nu mai vreau!
Mă dăruiesc ţie. Înfruptă-te cu o mică parte din corpul meu. Ştiu că vrei !
Respiră greu , dar în acelaşi timp apăsat către o eternitate mai bună.
Apasă cu putere asupra inimii şi a sentimentelor mele acidulate ce joacă v-aţi ascunsa prin corpul meu!
Mintea ta e încleştată de gheara dracului ce se joacă prin părul meu şi mă face pe zi ce trece să vreau să-ţi fiu loială.
Mă ambalez prea mult mult la fiecare impuls.
Tulburarea de gânduri mă îngrijorează.
Ţi-e teamă....
Ţi-e teamă că odată ce vei muşca cu poftă dintr-o bucată de deget , şansele de a-mi da drumul sunt nule.
Auzi doar cum inima-mi

pompează sânge şi nu te mai poţi gândi la altceva decât la ochii mei...Doi ochi.
Ciudat , dar am învăţat să-ţi fur surâsul diabolic şi încă mai învăţ.

Pentru M.

Un comentariu: