joi, 4 august 2011

Prietenie.Armonie.Respect.Iubire.Sex!

Stau cu ochii 
in tavan atintiti.Privesc
catre un punct fix.
Verdele-i verde 
si pare a fi o 
umbra sedata.
Doamneee, daca eu gresesc
sa cad!
Aprind o lumanare
pentru a-mi lunima calea in
profunzimea gandului de vara.
Azi nu mai ploua 
si simt ca ma 
topesc  la umbra castanului vestejit.
Vreau.Vreau sa-mi las trupul gingas in meticulozitatea mainilor tale.Vreau pur si simplu sa simt ultima farama de afectiune in aproape al doilea deceniu, macar din partea ta!
Vreau sa te las pe tine, cel cuceritor, sa te bucuri de mintea-mi fragila si inca cruda, sa ma saruti cu buzele-ti incinse pe spatele-mi dezvelit.
Vreau sa ma ajuti sa inchid ochii , bucurandu-ma de surasul farmecului tau!
Vreau sa-mi las trupul plapand sa se bucure de durere- e prima oara! 
Vreau sa curga sange , sangele care-mi va pata memoria si o parte din mine!
Vreau , dar imi este frica!
                        
                                                              P.A.R.I.S.
                                                                                                Pareri despre viata,
                                                                                                                             Andrea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu