marți, 4 octombrie 2011

Inceputul Aventurii.

Azi m-am despletit in franturi de realitate in palmele tale, destul de mari.
Azi am tacut pentru un moment si te-am ascultat .
E frumos ca am facut asta pentru tine , prinzand incredere in taina sufletului tau, destul de fragil.
Raspuns corect: Doar o aventura ce te poate elibera de stresul zilnic.
E dubios faptul ca musti cu pofta din fiecare clipa de viata.
Razi si nu-ti pasa de ei, oamenii cu rasul diabolic.
Esti"nesimtit" , dar meriti mult mai mult de atat.
Umorul tau e unul ce ma depaseste , iar eu sunt fata ce -ti da peste nas, asa cum m-ai numit tu.
Hmmmm.....e toamna si toata lumea si-a pus pe maleficul facebook ( zic asta pentru ca sunt dependenta, si azi spuneai ca ar trebui infiintata o comunitate a oamenilor populari.) o poza cu "last day of september"....
Nu ! Nu si nu!....
Eu vreau o poza cu 4 octombrie ...pacat ca nu am facut una desi ai sugerat....
Din nou e toamna si este must, din nou e toamna si sunt miresme de tigara ce se contopesc cu urma firului de par....
Pleci la o plimbare si eu raman cu inima impacata.
Multumesc mult! Mersii pentru ziua de azi . Ai fost o companie placuta!

Semnat,
                   Marrie.
          For: M.




E atat de usor sa te indragostesti , dar e atat de greu sa traiesti iubirea asa cum iti doresti. Piatra sau Bolovan?:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu